Obecny kryzys, związany z wybuchem epidemii choroby COVID-19, to sytuacja bez precedensu. Gospodarka na świecie i różne gałęzie przemysłu jeszcze długo będą odczuwać jej skutki. W naszej specjalnej, aktualizowanej na bieżąco relacji, raportujemy o sytuacji w branży promowej. W jednym miejscu gromadzimy najważniejsze informacje dotyczące żeglugi, przeznaczone zarówno dla pasażerów, jak i osób związanych z branżą transportową.
Obecny kryzys, związany z wybuchem epidemii choroby COVID-19, to sytuacja bez precedensu. Gospodarka na świecie i różne gałęzie przemysłu jeszcze długo będą odczuwać jej skutki. W naszej specjalnej, aktualizowanej na bieżąco relacji, raportujemy o sytuacji w branży promowej. W jednym miejscu gromadzimy najważniejsze informacje dotyczące żeglugi, przeznaczone zarówno dla pasażerów, jak i osób związanych z branżą transportową.
Kryzys ekonomiczny wywołany pandemią koronawirusa jest asymetryczny, co oznacza, że poszczególne sektory gospodarki czy kraje ucierpiały w różnym stopniu. Co więcej, jest też ryzyko, że w efekcie kryzysu mogą pogłębić się i tak już wyraźne różnice w poziomie rozwoju gospodarczego państw Unii Europejskiej – uznali uczestnicy debaty podczas Europejskiego Kongresy Finansowego.
W cotygodniowym przeglądzie Promy SKAT w telegraficznym skrócie informują o najważniejszych wydarzeniach minionych dni - o sprawach, którymi żyje lub wkrótce będzie żyła branża promowa. W tym tygodniu m.in.: o trudnościach, z jakimi boryka się Brittany Ferries oraz inni armatorzy.
Złomowanie kontenerowców zanotowało w lipcu 41-miesięczny rekord, osiągając 52,8 tys. TEU - wynika z danych BIMCO.
Kryzys powoli dobiega końca; mamy bardzo dobre dane i powinniśmy mieć najniższy spadek PKB w Europie - ocenił prezydent Andrzej Duda na środowym spotkaniu wyborczym w Białej Podlaskiej (Lubelskie).
Obecny kryzys, związany z wybuchem epidemii choroby COVID-19, to sytuacja bez precedensu. Gospodarka na świecie i różne gałęzie przemysłu jeszcze długo będą odczuwać jej skutki. W naszej specjalnej, aktualizowanej na bieżąco relacji, raportujemy o sytuacji w branży promowej. W jednym miejscu gromadzimy najważniejsze informacje dotyczące żeglugi, przeznaczone zarówno dla pasażerów, jak i osób związanych z branżą transportową.
Kryzys wywołany przez pandemię jest tak głęboki, że niektórzy ekonomiści uważają, iż nadszedł czas na rewolucyjne zmiany w polityce. Specjaliści, z którymi rozmawiała PAP, twierdzą, że koronawirus przyczyni się do częściowego odwrotu od globalizacji, nastąpi umocnienie pozycji państwa, a także dojdzie do zwiększenia roli automatyzacji w gospodarce.
BP ograniczy około 15% siły roboczej w odpowiedzi na kryzys związany z koronawirusem oraz w ramach planu dyrektora naczelnego Bernarda Looneya, aby zmienić ropę naftową i gaz na energię odnawialną.
Obecny kryzys, związany z wybuchem epidemii choroby COVID-19, to sytuacja bez precedensu. Gospodarka na świecie i różne gałęzie przemysłu jeszcze długo będą odczuwać jej skutki. W specjalnej relacji, raportujemy o sytuacji w branży promowej.
Sejm uchwalił ustawę mającą usprawnić finansowanie inwestycji offshore wind w części pożyczkowej KPO
Coraz gorsza kondycja sieci – skąd wziąć 500 mld zł na infrastrukturę energetyczną?
Dni Otwarte „Cutting Meets Welding" poświęcone automatyzacji cięcia i spawania
Konferencja „Świat, który nadchodzi. Lokalne i regionalne konsekwencje wyzwań globalnych"
Statek wpłynął w zamkniętą strefę, gdy trwały ćwiczenia z ostrą amunicją. Mogło dojść do tragedii
Grupa Azoty Polyolefins wyprodukowała pierwsze 100 tysięcy ton polipropylenu w ramach rozruchu instalacji